Khamis, 15 Julai 2010

Jalan-jalan di Golok, Thailand

Ni sebenarnya time cuti skolah yang lalu (8/6/10). Kebetulan Untie Zam & suami datang bercuti ke Kelantan, so, kami pun ambil kesempatan ni bawa diorang jalan2 ke oversea..kira oversea la tu sbb luar dari malaysia..hehee

Ini lah sungai golok yang memisahkan rantau panjang (kelantan) dan golok (thailand). Nak seberang kena naik perahu..


Suasana di pekan Golok...agak lengang sbb ramai pelancong tak berani datang semenjak kerap berlaku kejadian bom dan tembak menembak dulu...tapi skang, keadaan nak kembali O.K. tp kalau takut2 baik x yah datang lah..


Masjid Pakistan yang terletak ditengah-tengah pekan Golok


Mama berposing bersama Untie Zam & Uncle Zuri


Relaks jap..dah penat pusing2 pekan golok


Menunggu perahu untuk menyeberang balik ke rantau panjang


Tiada ulasan:

Catat Komen